Для доступу до цієї опції необхідно активувати Premium.
Активувати Premium
OK
ПРО АЛГОРИТМ ПІДБОРУ ПИТАНЬ НА ІСПИТІ
– Алгоритм підбору питань на іспиті є однаковим в усіх ТСЦ МВС на всій території України.
– В іспит входять не лише питання з тем ПДР, а й питання за темами надання першої допомоги, технічного стану транспортних засобів, безпеки дорожнього руху. Різні теми мають різну обов'язкову кількість питань.
– Формула іспиту на сайті та у мобільних застосунках vodiy.ua відповідає алгоритму іспиту в ТСЦ.
Питання на сайті та у мобільних застосунках відповідають офіційним, затвердженим наказом Головного сервісного центру (ГСЦ) МВС року № 3 від 10.01.2024 та враховують усі оновлення. Тому у Вас не буде несподіванок на реальному іспиті!
УМОВИ УСПІШНОГО СКЛАДАННЯ ІСПИТУ
Іспит для слухачів автошкіл
– Містить 20 питань. Необхідно відповісти правильно щонайменше на 18 питань;
– Ви повинні відповісти на усі питання за 20 хвилин.
Іспит для викладачів та інструкторів автошкіл
– Для викладачів використовується інший алгоритм підбору питань, ніж для слухачів автошкіл;
– Іспит для викладачів та інструкторів автошкіл складається з 60 питань. Необхідно відповісти правильно щонайменше на 54 питань;
– Ви повинні відповісти на усі питання за 60 хвилин.
Повний комплект офіційних тестових питань для підготовки до іспиту на посвідчення водія. Містить усі питання для всіх категорій з останніми змінами 2024. Сервіс розроблено як для навчання в автошколі, так і для самопідготовки до іспиту у ТСЦ. Для перегляду статистики тестування авторизуйтесь або зареєструйтесь.
Шановний користувач, у вас увімкнено додаток "Adblock". Щоб сторінка працювала коректно, необхідно вимкнути "Adblock" і перезавантажити сторінку або оформити Premium
Чи дозволено Вам здійснити обгін в наведеній ситуації?
Обгін заборонено на крутих поворотах та інших ділянках доріг з обмеженою оглядовістю чи в умовах недостатньої видимості (п. 14.6 "г" ПДР).
Білет №67. Питання №2158
Під час гальмування двигуном на крутому спуску водій має вибирати передачу, виходячи з умов:
Чим крутішим є спуск, тим нижчою повинна бути передача. На пониженій передачі ведучі колеса будуть обертатися повільніше, внаслідок нижчих обертів двигуна. Таким чином, автомобіль буде рухатись повільніше і водію не доведеться використовувати інтенсивне гальмування робочою гальмовою системою, зменшивши, таким чином, ризик її перегріву та виходу з ладу.
Білет №55. Питання №949
Чи повинен водій транспортного засобу, який рухається у житловій або пішохідній зоні, дати дорогу пішоходам, які перебувають на проїзній частині?
Пішоходам дозволяється рухатися у житловій та пішохідній зоні як по тротуарах, так і по проїзній частині. Пішоходи мають перевагу перед транспортними засобами, але не повинні створювати безпідставних перешкод для їхнього руху (п. 26.1 ПДР).
Білет №30. Питання №181
Які вантажі може перевозити велосипедист?
Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим учасникам дорожнього руху (п. 6.4 ПДР).
Білет №77. Питання №3059
Чи дозволено Вам розпочати обгін у цій ситуації?
Обгін заборонено на крутих поворотах та інших ділянках доріг з обмеженою оглядовістю чи в умовах недостатньої видимості (п. 14.6 "г" ПДР).
Білет №20. Питання №3356
У постраждалого внаслідок термічного опіку на шкірі утворилися пухирі. Які дії будуть правильними?
Білет №42. Питання №2811
Ви керуєте автомобілем і під час руху вирішили перестроїтись ліворуч. Виконуючи такий маневр Ви повинні дати дорогу:
У разі перестроювання водій повинен дати дорогу транспортним засобам, що рухаються в попутному напрямку по тій смузі, на яку він має намір перестроїтися (п. 10.3 ПДР).
Білет №90. Питання №2555
Яку мінімальну кількість водіїв направляють на автобусні маршрути протяжністю понад 500 км?
Згідно "Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів" на автобусні маршрути протяжністю понад 500 км направляються два водії, причому період керування кожного повинен становити половину загального періоду керування.
Білет №31. Питання №3203
При під’їзді до крутого повороту Ви помітили сліди гравію на дорозі. Вам слід:
Рух по гравію зменшує зчеплення коліс з дорогою. Під час руху в повороті під дією відцентрової сили може виникнути знесення автомобіля за межі проїзної частини. Щоб цього уникнути, необхідно зменшити швидкість руху перед поворотом.
Білет №79. Питання №3085
Чи дозволено Вам повернути ліворуч у цьому випадку?
Чи потрібно зменшити швидкість, проїжджаючи повз пішохода у цьому випадку?
Ви не можете знати коли пішохід вийде на проїзну частину. Тому, найбільш безпечним буде зменшити швидкість для уникнення зіткнення або для зменшення наслідків, якщо зіткнення буде неминучим.
Білет №115. Питання №2404
Змінний період керування водія, за винятком водіїв транспортних засобів, що здійснюють перевезення великовагових і (або) великогабаритних і (або) небезпечних вантажів, включно з надурочними роботами, не повинен перевищувати:
Згідно "Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів" затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.06.2010 р. № 340, змінний період керування водія, за винятком, водіїв транспортних засобів, що здійснюють перевезення великовагових і (або) великогабаритних і (або) небезпечних вантажів, включно з надурочними роботами не повинен перевищувати 9 годин. Але в будь-якому разі не варто намагатися доїхати, наприклад, від Київа до Ужгорода без відпочинку. Після першої та четвертої години праці доцільно випити солодкий чай або каву.
Білет №105. Питання №269
У якому напрямку дозволено рух трамвая в даній ситуації?
Білет №88. Питання №1074
Ви, як водій автомобіля, маєте право використовувати узбіччя:
Узбіччя — це виділений конструктивно або суцільною лінією дорожньої розмітки елемент автомобільної дороги, який прилягає безпосередньо до зовнішнього краю проїзної частини, розташований з нею на одному рівні та не призначений для руху транспортних засобів. Узбіччя може використовуватися для зупинки та стоянки транспортних засобів (п. 1.10 ПДР).
Білет №103. Питання №2428
У чому різниця між бензиновим і дизельним двигунами?
Різниця між бензиновим і дизельним двигунами полягає у способі займання паливо-повітряної суміші: - в дизельному двигуні від високого тиску, який виникає від стиснення цієї суміші поршнем і від високої температури в циліндрі. - в бензиновому від електричної іскри, між електродами свічки запалювання.
Білет №51. Питання №2959
Яке положення треба надати постраждалому з травмою грудної клітки?
Постраждалому з травмою грудної клітки необхідно надати таке положення, за якого йому легше дихати. Стабільне бокове положення можливе, але якщо у потерпілого пошкоджена легеня, то в певному положенні на боку дихання потерпілого може порушуватись або припинятись взагалі.
Те саме стосується положення з піднятими ногами та лежачи: це може погіршити стан потерпілого, оскільки тиск діафрагми на органи грудної клітини збільшується, що може призвести до порушення або припинення дихання потерпілого.
Білет №110. Питання №2596
Водій транспортного засобу, який обладнано тахографом, повинен:
Згідно з п. 3.3 "Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті" затвердженої Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 24.06.2010 №385, водій транспортного засобу, забезпечує правильну експлуатацію тахографа та управління режимами його роботи відповідно до інструкції виробника тахографа, своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання.
Білет №69. Питання №2102
Зображена табличка, яка встановлюється зі знаками «Місце стоянки» або «Зона стоянки», вказує:
Табличка 7.7 означає, що на стоянці, позначеній знаками 5.42.1 або 5.43 , дозволяється залишати транспортні засоби лише з непрацюючим двигуном.
Білет №25. Питання №952
Чи повинні водії транспортних засобів, які виїжджають на автомагістраль або дорогу для автомобілів, пропускати транспортні засоби, що рухаються цими дорогами?
Під час виїзду на автомагістраль або дорогу для автомобілів водії повинні дати дорогу транспортним засобам, що рухаються по них (п. 27.1 ПДР).
Білет №31. Питання №3174
Чи комфортна та правильна посадка водія?
Посадка водія є неправильною, оскільки його спина не підтримується спинкою сидіння. За відсутності підтримки спини, під час поворотів водій буде змушений триматись за кермо, оскільки відцентрова сила буде "зносити" його у напрямку — протилежному повороту. Це буде прямо впливати на точність кермування, та негативно впливати на здатність водія утримувати необхідну траєкторію.
Крім того, голова водія знаходиться занадто далеко від підголівника. Якщо інший автомобіль вріжеться ззаду, то цей водій може отримати травму голови та шиї. Травмування можна уникнути або зменшити його ступінь, якщо під час руху автомобіля потилиця водія буде знаходитись на відстані не більше ніж 10 см від підголівника.