Для доступу до цієї опції необхідно активувати Premium.
Активувати Premium
OK
ПРО АЛГОРИТМ ПІДБОРУ ПИТАНЬ НА ІСПИТІ
– Алгоритм підбору питань на іспиті є однаковим в усіх ТСЦ МВС на всій території України.
– В іспит входять не лише питання з тем ПДР, а й питання за темами надання першої допомоги, технічного стану транспортних засобів, безпеки дорожнього руху. Різні теми мають різну обов'язкову кількість питань.
– Формула іспиту на сайті та у мобільних застосунках vodiy.ua відповідає алгоритму іспиту в ТСЦ.
Питання на сайті та у мобільних застосунках відповідають офіційним, затвердженим наказом Головного сервісного центру (ГСЦ) МВС року № 3 від 10.01.2024 та враховують усі оновлення. Тому у Вас не буде несподіванок на реальному іспиті!
УМОВИ УСПІШНОГО СКЛАДАННЯ ІСПИТУ
Іспит для слухачів автошкіл
– Містить 20 питань. Необхідно відповісти правильно щонайменше на 18 питань;
– Ви повинні відповісти на усі питання за 20 хвилин.
Іспит для викладачів та інструкторів автошкіл
– Для викладачів використовується інший алгоритм підбору питань, ніж для слухачів автошкіл;
– Іспит для викладачів та інструкторів автошкіл складається з 60 питань. Необхідно відповісти правильно щонайменше на 54 питань;
– Ви повинні відповісти на усі питання за 60 хвилин.
Повний комплект офіційних тестових питань для підготовки до іспиту на посвідчення водія. Містить усі питання для всіх категорій з останніми змінами 2024. Сервіс розроблено як для навчання в автошколі, так і для самопідготовки до іспиту у ТСЦ. Для перегляду статистики тестування авторизуйтесь або зареєструйтесь.
Шановний користувач, у вас увімкнено додаток "Adblock". Щоб сторінка працювала коректно, необхідно вимкнути "Adblock" і перезавантажити сторінку або оформити Premium
Міжколісний диференціал потрібен для того, щоб ведучі колеса під час повороту автомобіля могли обертатись з різною швидкістю, а також коли автомобіль рухається нерівною дорогою. На автомобілях застосовується диференціал шестеренчастого типу.
Білет №113. Питання №2833
Вкажіть найбільш імовірний напрямок переміщення незакріпленого вантажу при русі транспортного засобу на поворотах?
Під час руху транспортного засобу на повороті вантаж буде тяжіти в бік, протилежний руху на повороті, оскільки на нього (як і на весь автомобіль) діє відцентрова сила, що збільшується під час збільшення швидкості руху.
Білет №7. Питання №2976
Вказаний дорожній знак позначає:
Знак 5.26 "Обмеження максимальної швидкості на різних смугах руху" встановлює максимальну швидкість на смугах руху.
Білет №62. Питання №1511
У якому із зазначених місць Ви можете зупинити свій транспортний засіб?
Дорожній знак 3.34 поширює свою дію лише на ту сторону дороги, на якій він встановлений. Табличка 7.2.2 під знаком вказує зону дії (у метрах) та напрямок дії знаку. Таким чином, зупинку заборонено лише з правого боку дороги за знаком (положення "2").
Білет №72. Питання №2027
Яка черговість проїзду транспортних засобів на даному перехресті?
На цьому перехресті відсутні світлофори або знаки пріоритету. Зелений і чорний автомобілі повинні керуватись "правилом правої руки" — дати дорогу транспортному засобу, що наближається по перехрещуваній дорозі праворуч.
Тому першим проїде перехрестя зелений, оскільки для чорного автомобіля він є перешкодою праворуч (п. 16.12 ПДР).
Білет №20. Питання №3356
У постраждалого внаслідок термічного опіку на шкірі утворилися пухирі. Які дії будуть правильними?
Білет №110. Питання №2863
Що потрібно перевірити водієві тролейбуса перед виїздом?
Білет №91. Питання №2471
Вкажіть метод визначення причини надмірного зношення шин керованих коліс.
Причинами надмірного зношення шин керованих коліс може бути неправильно встановлені кути розвалу коліс або неправильно відрегульоване сходження коліс. Це можна визначити за допомогою спеціального діагностичного обладнання (стенда).
Білет №81. Питання №2809
Ви водій, заправили автомобіль пальним і виїжджаючи на дорогу з місця заправки, повинні:
Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїзною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з’їжджаючи з дороги — велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає (п. 10.2 ПДР).
Білет №79. Питання №1613
Який маневр забороняє Вам зображена лінія дорожньої розмітки?
Розмітка 1.5 поділяє транспортні потоки протилежних напрямків на дорогах, які мають дві або три смуги. Лінію перетинати дозволяється з будь-якого боку.
Білет №114. Питання №2767
При русі заднім ходом на автомобілі з причепом:
При русі заднім ходом на автомобілі з причепом при повороті керма вправо, причіп почне йти вліво.
Білет №113. Питання №353
Який попереджувальний сигнал вмикається на великовагових великогабаритних транспортних засобах?
Транспортні засоби, що здійснюють перевезення великогабаритних та великовагових вантажів, повинні рухатися з увімкненим ближнім світлом фар у світлу пору доби, а також з увімкненим проблисковим маячком (проблисковими маячками) оранжевого кольору. (пп. 3.6, 9.8 «г» ПДР).
Білет №73. Питання №3014
Чи зобов’язані водії бути особливо уважними до велосипедистів?
Водії зобов’язані бути особливо уважними до таких категорій учасників дорожнього руху, як велосипедисти, особи, які рухаються в кріслах колісних, та пішоходи (п. 1.7 ПДР).
Білет №70. Питання №2167
Зменшення гальмівного шляху транспортного засобу досягається:
Гальмівний шлях — відстань, що проходить транспортний засіб з моменту спрацьовування гальмівної системи до повної зупинки. Протяжність гальмівного шляху залежить від швидкості руху автомобіля, стану проїзної частини, стану шин, погодних умов, а також від того, чи продовжує колесо прокручуватися при гальмуванні або воно заблоковане різким натисканням на педаль гальма (для автомобілів без АБС).
Блокування колеса при гальмуванні називається "гальмування юзом". При цьому, довжина гальмівного шляху збільшується, а автомобіль втрачає керованість.
Білет №115. Питання №1029
Чи повинні водії вантажних автомобілів, максимальна дозволена маса яких перевищує 3,5 т, тракторів і автобусів під час руху по гірських дорогах і крутих спусках користуватися спеціальними гірськими гальмами, встановленими заводом-виробником?
Водії вантажних автомобілів дозволена максимальна маса яких перевищує 3,5 т, тракторів і автобусів під час руху по гірських дорогах і крутих спусках повинні користуватися спеціальними гірськими гальмами, встановленими заводом виробником. Принцип роботи гірських гальм полягає в тому, що відключається подача палива до двигуна і транспортний засіб буде плавно рухатись на спуск при включеній трансмісії внаслідок сили інерції (п. 28.2 «а» ПДР).
Білет №46. Питання №463
За яких умов водієві легкового автомобіля дозволено рух по крайній лівій смузі на дорозі з розділювальною смугою?
На дорогах, які мають дві та більше смуг для руху в одному напрямку, нерейкові транспортні засоби повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини, крім випадків, коли виконується випередження, об’їзд або перестроювання перед поворотом ліворуч чи розворотом (п. 11.2 ПДР). Зупинка біля розділювальної смуги забороняється (п. 15.3 ПДР).
Білет №67. Питання №173
Що повинен зробити пасажир транспортного засобу, який причетний до дорожньо-транспортної пригоди?
У разі дорожньо-транспортної пригоди пасажир, причетний до пригоди транспортного засобу, повинен подати можливу допомогу потерпілим, повідомити про пригоду орган чи уповноважений підрозділ Національної поліції й перебувати на місці до прибуття поліцейських (п. 5.4 ПДР).
Білет №57. Питання №2897
Що спільного у цих двох дорожніх знаків?
Знак 5.16 вказує дозволені напрямки руху по смугах, а знак 5.17.1 з відповідною кількістю стрілок використовується на дорогах, що мають три смуги та більше, коли в кожному напрямку налічується неоднакова кількість смуг руху. За допомогою цього знака зі змінним зображенням організовується реверсивний рух.
Білет №96. Питання №2483
Який з перелічених елементів не характерний для гакового тягово-зчіпного пристрою?
Не характерним для гакового тягово-зчіпного пристрою є напрямний фланець.
Білет №37. Питання №3164
Перевірка Ваших «сліпих зон» особливо важлива:
Перед початком руху, маневруванням або зупинкою, водій повинен переконатись у тому, що він не допустить зіткнення з іншими учасниками дорожнього руху. Для контролю дорожньої обстановки по боках та позаду автомобіля, водій використовує дзеркала.
"Мертві (сліпі) зони" ㅡ це місця, відносно Вашого автомобіля які Ви не бачите у дзеркала. Для контролю ситуації у цих зонах, перед початком маневру, водій повинен переконатись у його безпечності, повернувши голову і виконавши візуальну перевірку відсутності небезпеки.